Beste KLW-leden en sympathisanten:

Op 23 april a.s. organiseren we weer onze jaarlijkse toertocht. De organisatoren hebben weer een mooie tocht uitgezet in de Betuwe, bij uitstek het fruitgebied van Nederland en dus ook waar de meeste bloesem van ons land is te aanschouwen. We starten bij de camping “de Hoge Haren” in Tuil bij Zaltbommel op zondagmorgen om 10.00 uur. Wij hebben bij tijdige opgave van deelname, een gratis schildje om op de trekker te bevestigen voor u klaar liggen. Uiteraard is er koffie met, bij de ontvangst en een warme hap na de tocht. Onze pauzeplaats is dit jaar bij het wegenbouwbedrijf van Gebr. van Kessel in Buren waar veel van het uitgebreide machinepark is te bewonderen. Het belooft een mooie tocht te worden in een unieke omgeving. Opgave voor de bloesemtocht kan nog tot en met 15 april bij Piet van der Poel liefst per E-mail naar  voorzitter@klw-vereniging.nl . Deelname kost € 10,00 per persoon. Met inlichtingen 06-54924764. Het bestuur wenst iedereen een mooie tocht en veel plezier in de Betuwe op 23 april 2017.