Mei is voorbij en juni is de grasmaand, dus we gaan maaien.

Er is weer volop gras en het belooft prachtig weer te worden, dus we willen maaien! Er is toch niets leukers dan onze oldtimers te laten doen waar ze voor gemaakt zijn en grasmaaien is een van de basisontwikkelingen waarvoor trekkers ontwikkeld zijn. Vorig jaar zijn we in samenwerking met onze zusterverenigingen HMT en SMT begonnen om onze maaiwedstrijden samen te organiseren, dus nodigen we de KLW, HMT en SMT-leden uit om de strijd aan te gaan, voor de eerste maaiwedstrijd op zaterdag 9 juni 2018. Wie wordt de kampioen van het zuiden in 2018? Iedereen die lid is van een van deze verenigingen kan zich opgeven, graag voor donderdagmiddag 7 juni 2018 voor HMT leden bij Ron Mertens 06-23637476, voor SMT bij Jos van de Hurk 06-11420899 en voor KLW bij Henk van Meel 06-22687078. Er wordt gemaaid bij de Fam. van Campen Venhofstraat 20 5384 SZ Heesch. De deelnemers worden verzocht om 10 uur aanwezig te zijn, waarna de loting plaats vind. Inschrijving kost € 7.50 per maaier de koffie is dan gratis en je krijgt een lunchpakketje van de organisatie. Ook niet maaiers zijn van harte welkom onder het mom hoe meer zielen hoe meer vreugd proberen we er een gezellig evenement van te maken. Allemaal tot ziens in Heesch op zaterdag 9 juni 2018.

Namens de maaicommissie Piet van der Poel

KLW-vereniging heeft  nog 2 excursieplaatsen op 19 juni naar VDL-Nedcar. Wie het eerste opgeeft mag mee, opgeven bij Piet van der Poel 06-54924764 alleen per telefoon.

Met vriendelijke groet.

• Het zetduiveltje heeft ons parten gespeeld wat betreft de Behendigheidswedstrijd

• Op het inschrijfformulier staat inschrijven@klw-vereniging.nl  dit moet zijn inschrijvingen@klw-vereniging.nl .

• Je inschrijvingen moeten op 3 juni binnen zijn.

• Betalingen graag per bank op NL93RABO0167115995 t.n.v. KLW-vereniging.

• Per bank betalen voor 6 juni ander contant op de startplaats van de behendigheisdrit.

• Sorry voor het ongemak, voor meer inlichtingen bel Lieke de Bie 06-11418739 of Piet van der Poel 06-54924764

Een mooi filmpje van Bert zijn nieuwe aanwinst. Klik op onderstaande link.

Film van verlichte tractors