De KLW najaar ploegwedstrijd

Na weer een oogsten en anderen activiteiten wordt het weer tijd om te gaan ploegen.

Onze jaarlijkse najaars ploegwedstrijd is geplant op 22 september in op het oude showterrein tegenover de Vresselse hut in Nijnsel. Het adres van de Vresselse hut is Vresselseweg 33,  5491 PA Nijnsel en het ploegterrein is bereikbaar via de parkeerplaats van de Vresselse hut en  via de Hoogakkerpad. Echter de datum is onder voorbehoud, omdat we nog niet weten of het perceel dan al geploegd kan worden. Vorig jaar hadden we 25 ploegers bij de najaar ploegwedstrijd waarvan 11 rondgaande ploegers, 13 heen en weer gaande ploegers en 2 parallel ploegers.

We ploegen in 3 categorieën nl Rondgaand- en Heen en Weergaande ploegen en parallel ploegen. Om een goede veld indeling uit te kunnen zetten is het voor de ploeg commissie van belang om te weten hoeveel deelnemers er komen en in wat voor categorie men hun kunnen wil tonen. We willen jullie graag ontvangen voor 10 uur voor een kop koffie en de loting zodat we op tijd kunnen beginnen met ploegen zodat jullie weer op tijd naar huis kunnen.

Je kunt je opgeven bij Coen Verhoeven 06-55744202 (na zes uur) of per mail cverhoeven@klw-vereniging.nl dan ben je verzekerd van een veldje. Deelname kost € 15,00 per ploeger.

Voor meer inlichtingen bel Piet van der Poel 06-54924764.

Ook aan de supporters wordt gedacht want onze catering kan een ieder verzorgen van een kop koffie of drankje.

We zien je graag op zaterdag 22 september, deze datum is onder voorbehoud ivm met het perceel. Houd daarom de website in de gaten.

De ploegcommissie.

KLW 2018 voorjaars ploegwedstrijd uitslag (00000002)