Op de praatavond van 6 juni komen de heren Jan en Leon van Dijk uit Deurne om uitleg te geven hoe de on-line veiling van tractoren, werktuigen en onderdelen in zijn werk gaat. Belangrijk is daarbij wat en hoe je spullen kan inbrengen voor de veiling en wat zijn de voorwaarden waaronder geveild gaat worden. Na afloop van de veiling is het belangrijk te weten hoe die afwerking verloop en hoe snel er b.v. uitbetaald wordt. Hoe is de aansprakelijkheid geregeld. De heren van Dijk hebben intussen een paar veilingen georganiseerd zelfs voor oldtimers en kunnen ongetwijfeld deze en vele andere vragen beantwoorden. Wij hopen op een leerzame lezing en veel vragen van onze leden. Dus tot ziens op 6 juni op de praatavond.

Het bestuur.

Met vriendelijke groet

Piet van der Poel

WEDSTRIJD KEIENTREK

De keientrekwedstrijd was afgelopen jaar een succes, maar er waren ook de nodige vragen over het hoe en waar op gelet werd. Kortom er waren diverse vragen waar rekening mee moet worden gehouden.

De keientrekwedstijd word dit jaar wederom georganiseerd door Edwin van den Elsen op 15 oktober 2017. Afgelopen jaar is er een filmpje gemaakt van de keientrekwedstrijd, aan de hand van dit filmpje wil Edwin uitleg geven omtrent de wedstrijd en het regelement.

Wij hopen dat ook de toeschouwers naar de praatavond komen. Een wedstrijd is namelijk veel interessanter als je de spelregels kent.

Tot ziens bij “De Vresselse Hut” dinsdag 7 februari 2017 voor een gezellige avond. We beginnen graag om 20.00 uur met een kopje koffie van de club.

Met vriendelijke groet