Het bestuur.

Op de praatavond van 4 december is onze gastspreker Dhr. Roel Swanenberg van Swanenberg Hydraulic systems in Helmond.

Swanenberg Hydraulic systems bouwen en testen hydraulische aggregaten in Helmond, de opbouw van het leidingwerk en het slangenwerk gebeurd vaak op locatie van de klanten door eigen monteurs. Het monteren en in bedrijfstellen van complete systemen  gebeurt vaak in Nederland maar ook in het buitenland Op de site www.swanenberg.nl krijg je een idee van wat het bedrijf doet.

Roel is als monteur begonnen in de hydrauliek en is tegenwoordig werkzaam bij sales, wat betekend in goed Nederlands dat hij op de verkoop afdeling werkt. Op 4 december geeft hij een presentatie van het bedrijf. Je ziet dan wat voor bedrijf het is en wat ze doen. Daarna laat hij wat gerealiseerde projecten van Swanenberg zien en probeert hij ook aan te geven wat ze in de toekomst gaan verwezenlijken. En natuurlijk hebben onze bezoekers de kans om vragen te stellen aan Roel.

Een interessant onderwerp voor onze praatavond, dus een extra reden om naar Partycentrum “De Vresselse Hut“  te komen!