In en uitlaatjes december 2017

TE KOOP

Pendelstartmotoren, nieuwe ankers en bendiks tandwielen voor Lanz, bougie’s voor semidiesel en WD9, startankers voor Farmall, BMD en B450, trilbobines voor Lanz, geemailleerde uitlaten gat 60 mm, ook kunnen startmotoren voor reparatie worden aangeboden. Dynamo’s 6 en 12 volt, startmotoren voor Lanz, Deutz, Ford, Blauwe Reiger, Fendt , Mc.Cormick en Farmall BMD en B450, motoroliepomp voor Super BMD, dorspoelie voor Mc.Cormick, MF 35 en 65 M. Roestenburg Acht (gem) Eindhoven 040-2621561 of 0622346476.

marinus.roestenburg@gmail.com

————————————————–

Kopieen van werkplaatshandboeken, instructie-, onderdelenboeken van oldtimer traktoren & stationaire boeken o.a. Pors-che, Deutz, IHC, Hanomag, Lanz, Eicher, Ford, Fendt, Guldner enz. enz. Mevr. M. van Schie, telefoon s’avonds  020 – 6164375  landbouw@hetnet.nl

————————————————-

Mc.Cormick, IHC en Farmall handleidingen, werkplaats- en onderdelenboeken, tevens diverse andere boeken, zie hiervoor onze website: www.mccormickboeken.nl  M. van Kleef-Blom Den Andel 0650672450. jk1500@online.nl

————————————————-

Onderdelen voor Mc.Cormick en Farmall ook nieuwe onderdelen,. Edwin van den Elsen Gemert  06 51197759.

————————————————-

Gereedschap, verlichting of andere tra-toronderdelen nodig? www.geredo.nl Geredo Lelystad 06 19676177. info@geredo.nl

————————————————-

Deutz tractoren, vele Deutz onderdelen vanaf de 414 tot en met de DX serie, div. landbouwmachines, ruime keuze aan maaibalken en onderdelen. Voor de liefhebber een betrekkelijk zeldzame Fahr WE 322L ladewgen, mooi restauratie object.  P. Korporaal Bleskensgraaf  06 15002620. www.korporaalservice.nl

—————————————–

Hefmast met losse lepels € 280.-, neuswielen vol € 17,80.- as en wielen 14.00-20 t.e.a.b., cirkelzagen van Ø 200 tot Ø 400 mm zachte prijzen harde tanden, koplampen zwart en chroom, kruiwagen, skelterwielen en alles los ervoor, 3 maten honers tot 177 mm, lagers en V-snaren en hydroslangen t.e.a.b. R. Schelle Liempde 0411 – 631317.

———————————————

Feestje? en u bent nog op zoek naar een leuke DJ? Boek dan „Drive-In Disco Fiesta“ met DJ Peerke! Al meer dan 15 jaar ervaring! Peter Wijlaars. 06 23979486 www.discofiesta.nl

————————————————-

Heel veel soorten en prijzen, kleine pakken hooi en stro. Stalstrooisels vlas – houtvezel – koolzaadstro. Lucerne – Mais-mix 25 kg. Voordroog NIEUW Fibra volledig paardenvoer. Fibra Anti Itch crème helpt tegen staart- en manenexceem, schuurplekken enz. Kom kijken of horen. Jan en Willeke van Kemenade. Burgstraat 7 Best  06 38287661.

————————————————–

De Brabantse Tractor Vierdorpentoer Lierop – Stersel – Someren – Som-eren-heide, Drie unieke trektochten van ± 40 km in recreatiegebied De Heihorsten. Grote golfbaan van 100 ha en visvijver van 10 ha. Natuurreservaat De Strabrechtse Heide. Vele fiets- en wandelmogelijkheden, overnachting mogelijk, kantine met keuken aanwezig. Jan Flupsen Someren 0493 – 491386. zie www.youtube.com/watch?v=uaNWXMVw7GA

—————————————————

Mc Cormick B614. Farmall H. IHC 624. Hanomag 500E. Onderdelen Mc. Cor-mick verschillende type. Kiepkar, Diep-woeler. Ploegen kantel en rondgaand. Cul-tuvater. Grondbakken. Kuilsnijder. Kuiluit-haler links en rechts lossend. Motorblok Renault. Piet van den Broek. Baarle Nassau pcmvdbroek@gmail.com of 06 22668910.

—————————————————

div. motoronderdelen John Deere 2020 o.a. complete cilinderkop, krukas, nokken-as, brandstofpomp, olieopvoerpomp, dynamo, startmotor, waterpomp, brand-stof opvoerpompje, spruitstuk, distributie- deksel, vliegwielhuis. Jo van de Heijden Vorstenbosch 0413 – 362534 of 06 12753575.

—————————————————

Belarus type 800 Ton van Uden Zijtaart 06 53551188.

—————————————————

Lasapparaat 220-380; Lasapparaat 380; kolom boormachine MC 2 380 volt A. Hazenberg Breugel 0499 – 473216

—————————————————

Holder tuinfrees met messenbalk type E7 b.j. ’81 benzine Luud Jacobs 06 22412068

—————————————————

Zeer nette mestverspreider van het merk Heidenia Streufix. Deze is helemaal opnieuw opgeschilderd. De bodem is niet rot, er moeten wel 2 nieuwe banden op. John Merks, Son en Breugel 06 52211365 of info@boomkwekerijmerks.nl

—————————————————

Farmall Cup 9 pk, benzine. top gerestaureerd, compleet met verlichting complete trekker. Piet van der Poel 06 54924764 of voorzitter@klw-vereniging.nl

—————————————————

Bernard motor; antieke fiets kinderwagen Bj. 1960; dubbellucht 12-4-36; 2-schaar wentel ploeg Goudland; 2-schaar kantelploeg; oprijwagen ong. 1.70 x 4 mtr  C. Jansen Valkenswaard 040 – 2012343 of 06 23197777.

—————————————————

Mooie belastingvrije Mercedes 280S; 6 cilinder, benzine, automaat, bouwjaar 1975, kleur wit. Arie Kraaijeveld Sliedecht 0184 – 417286.

—————————————————

gebruikte Japanse motoronderdelen vanaf bwj 1980. Alles in goede staat. Kijk op www.topmotorparts.nl of 06 23775901.

————————————————–

Farmall Cup 9 pk benzine. Unieke combinatie met complete maaibalk met een zwadbord en mes, inclusief 2 weg ploeg met handhef, alles is origineel van Mc Cormick. Piet van der Poel 06 54924764 of

voorzitter@klw-vereniging.nl

================================================================================

Hela type D14 compleet gerestaureerd

ééncilinder 14 pk diesel motor, originele tractor Piet van der Poel 06 54924764 of voorzitter@klw-vereniging.nl

—————————————————

RVS Huls voor om brandstof filter Geslep-en RVS Buis rond 80 x 2 en 66 mm lang. Lazer gemarkeerd met International Harvester Logo. (eventueel met ander logo leverbaar zelf in DXF aanleveren) Geleverd met 2 O-ringen voor afwerking boven en onder. Deze huls kan tussen het filterhuis en filterglas worden gemonteerd. International Harvester 15 euro per stuk, Andere logo`s 20 Euro per stuk. Bellen na 16.30 uur naar 06 22710704  of mail naar: johnbrands@hotmail.com

TE KOOP GEVRAAGD

IHC/Farmall sloop tractoren. Edwin van den Elsen Gemert 06 51197759.

————————————————–

Onderdelen van pendelstartmotoren van Lanz, onderdelen voor startmotoren van Farmall BMD en B450 voor reparatie. M. Roesten-burg Acht gemeente Eindhoven 040-2621561 of 0622346476.

marinus.roestenburg@gmail.com

————————————————-

Deutz 8005 met hef; stoel met beugel panzitting voor Deutz D4005; stationaire motor tussen 1-5 en 7 pk watergekoeld. C. Jansen Valkenswaard 040 -2012343

————————————————–

Een sirocco kap voor serie Deutz D2506 Heb je iets liggen laat het me weten.

06 22456420  awmjanssen@gmail.com

—————————————————–

Afkortzaag voor stationaire motor; boomzaagmachine met meerdere zagen. Hultermans Dongen 06 23515589.

—————————————————

Sifra stoel en of onderdelen voor zo’n stoel. Deze heeft nieuw op een International 844-S gestaan. Graag alles aanbieden. Ik zoek de stelknoppen (13,15) de harmonica hoes (28), langs verstelling (16) zittingen (31,32), afdekkap (24). Bellen graag na 16.30 uur  06 22710704 (zie tekening hiernaast) johnbrands@hotmail.com