Grasmaaien wedstrijd

/Grasmaaien wedstrijd
Grasmaaien wedstrijd2018-06-13T15:36:04+00:00

Mei is voorbij en juni is de grasmaand, dus we gaan maaien.

Er is weer volop gras en het belooft prachtig weer te worden, dus we willen maaien! Er is toch niets leukers dan onze oldtimers te laten doen waar ze voor gemaakt zijn en grasmaaien is een van de basisontwikkelingen waarvoor trekkers ontwikkeld zijn. Vorig jaar zijn we in samenwerking met onze zusterverenigingen HMT en SMT begonnen om onze maaiwedstrijden samen te organiseren, dus nodigen we de KLW, HMT en SMT-leden uit om de strijd aan te gaan, voor de eerste maaiwedstrijd op zaterdag 9 juni 2018. Wie wordt de kampioen van het zuiden in 2018? Iedereen die lid is van een van deze verenigingen kan zich opgeven, graag voor donderdagmiddag 7 juni 2018 voor HMT leden bij Ron Mertens 06-23637476, voor SMT bij Jos van de Hurk 06-11420899 en voor KLW bij Henk van Meel 06-22687078. Er wordt gemaaid bij de Fam. van Campen Venhofstraat 20 5384 SZ Heesch. De deelnemers worden verzocht om 10 uur aanwezig te zijn, waarna de loting plaats vind. Inschrijving kost € 7.50 per maaier de koffie is dan gratis en je krijgt een lunchpakketje van de organisatie. Ook niet maaiers zijn van harte welkom onder het mom hoe meer zielen hoe meer vreugd proberen we er een gezellig evenement van te maken. Allemaal tot ziens in Heesch op zaterdag 9 juni 2018.

Namens de maaicommissie Piet van der Poel

nederlands-kampioenschap-grasmaaien-op-18-mei