De ploeg resultaten

De KLW najaar ploegwedstrijd

Na het oogsten en anderen activiteiten wordt het weer tijd om te gaan ploegen.Onze jaarlijkse najaar ploegwedstijd is geplant op 21 september. Het was niet makkelijk om grond de vinden voor de najaar ploegwedstrijd. Het ploegperceel is gelegen aan de Schoondonkseweg in Beek en donk. Op dit perceel hebben bosuien gestaan.Vorig jaar hadden we 30 ploegers bij de najaar ploegwedstrijd waarvan 14 rondgaande ploegers, 12 heen en weer gaande ploegers en 4 parallel ploegers.We ploegen in 3 categorieën nl Rondgaand- en Heen en Weergaande ploegen en parallel ploegen. Om een goede veld indeling uit te kunnen zetten is het voor de ploeg commissie van belang om te weten hoeveel deelnemers er komen en in wat voor categorie men hun kunnen wil tonen. We willen jullie graag ontvangen voor 10 uur voor een kop koffie en de loting zodat we op tijd kunnen beginnen met ploegen zodat jullie weer op tijd naar huis kunnen.Je kunt je opgeven bij Coen Verhoeven 06-55744202 (na zes uur) of per mail verhoeven.coen8@gmail.com dan ben je verzekerd van een veldje. Deelname kost € 15,00 per ploeger.Ook aan de supporters wordt gedacht want onze catering kan een ieder verzorgen van een kop koffie of drankje.We zien je graag op zaterdag 21 september.

De ploegcommissie.