Voor onze jaarvergadering van 2 april is onze gastspreker Harm Kuijpers. Hij is mede eigenaar van Loonbedrijf Kuijpers in Nijnsel wil je het onderstaande stukje even op de website zetten bij Praatavonden!

Op de Jaarvergadering van 2 april hebben we een spreker bereid gevonden om ons een stukje te vertellen over het loonbedrijf in de tropen. Het is Harm Kuijpers de mede eigenaar van Loonbedrijf Kuijpers in Nijnsel hij schreef zel het volgende over zijn lezing:

Tijdens de praatavond ga ik vertellen over het bedrijf Sierra Land Development ltd. Ik ben sinds 2013 bedrijfsleider van dit bedrijf Leone wat zich met name richt op het ontginnen van landbouwgrond voor akkerbouwbedrijven in Sierra Leone (West Afrika). Dit doen we met een zelf opgeleid team van lokale medewerkers en modern (westers) materieel. Aan de hand van een presentatie met diverse foto’s laat ik onder andere zien wat we doen, welk materieel we gebruiken en welke technische problemen/uitdagingen werken in een tropisch klimaat geven. Uiteraard is er gelegenheid tot het stellen van vragen aan Harm

Voor een kleine voorproef zie http://www.sierraland.sl/

Met vriendelijke groet,