Vandaag vanaf 20u in De Vresselse hut in Nijnsel. Na de pauze zullen er oude KLW-films worden vertoond. Tot vanavond!

Praatavond

Iedere 1ste woensdag van de maand organiseren we de KLW-praatavond voor leden. Tijdens deze avond is er ruimte om gezellig bij te praten met andere leden en licht het bestuur toe wat er actueel gaande is binnen de vereniging. door het jaar heen zijn er verschillende gastsprekers die vertellen over een interessant onderwerp met betrekking tot onze hobby.

Bij binnenkomst krijg je een kop koffie of thee van de KLW, waarna je plaats kan nemen in de grote zaal van de Vresselse Hut. De rest van de avond komen obers langs met drinken en later op de avond ook frikandellen en krokketen.

Thema’s:

Enkele keren per jaar staat de praatavond in een thema:

• Nieuwjaarsreceptie (januari)
  • Jaarvergadering (april)

Kom jij ook?

Locatie:

Vresselse Hut
Vresselseweg 33
5491 PA Nijnsel (Sint-Oedenrode)

Voor meer inlichtingen kan men Tjef Broks bellen 06 – 1229 0484